Termékek Menü

1,2,3 - Számolni tanulunk

Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
2.590 Ft
Cikkszám: 44-3111
Gyártó: Ravensburger
Ajánlott korosztály: 
3-6 éves korig
Ajánlott nem: 
fiúknak és lányoknak
Játékosok száma: 
1-4 fő
Játékidő: 
15-20 perc
Alapanyag: 
papír
Doboz mérete: 
19 x 5,5 x 27 cm

Leírás és Paraméterek

Mennyiségek és számok 1-től 10-ig. Hány egeret látunk? És hol az idevaló kártya? A dobókocka mutatja meg, milyet kell keresnünk. Az nyeri a játékot, aki elsőként illeszti össze képkártyáival a hozzájuk tartozó dobókockás, számjegyes és ujjakat ábrázoló kisebb kártyákat. E kockajáték szórakoztató formában vezeti be a gyerekeket az 1-től 10-ig terjedő számok birodalmába.

Ebben a játékban a gyerekek az 1 és 10 közötti számok világával ismerkednek meg, miközben hozzászoknak az önálló számoláshoz, és megtanulják, hogyan lehet számokat kifejezni a dobókocka pontjaival, számjegyekkel vagy ujjaikkal.

Ismerkedjünk a játékkal

A legelső játék előtt óvatosan pattintsuk ki a kartonokból a képkártyákat és a hozzájuk tartozó kisebb kártyákat.

Minden szett a következőket tartalmazza:

A nagy képkártyákon látható bizonyos számú állat, pl. 5 zsiráf. Ez a 3 kis kártyán különböző módon jelenik meg: dobókocka kártya 5 ponttal, kártya 5-ös számjeggyel, kártya 5 ujjal.
A dobókocka-kártyán 5 pöttyöt látunk, a számkártyán az 5-ös számjegyet, míg az ujjkártyán a kéz 5 kinyújtott ujját. A dobókocka-kártyát a képkártya bal oldalára, a számkártyát középre, az ujjkártyát pedig a jobb oldalra kell illeszteni.

Változat egy játékos részére

A puzzle-kártyákat alaposan összekeverve terítsük szét az asztalon fejjel felfelé, a képkártyákat pedig egy kupacban fejjel lefelé helyezzük el. Húzzuk fel a legfelső képkártyát, és igyekezzünk megtalálni a hozzá tartozó kis kártyákat. Ez bizony jó kis mulatság lesz!

Egy kis ötlet: Kezdetben célszerű a sárga kártyákkal játszani, amelyeken 1-5-ig találjuk a számokat. Ha ezeket már jól ismerjük, akkor vegyük elő a kék kártyákat.

Változat 2-4 játékos részére

A nagy képkártyákat keverjük össze. Minden gyerek kap hármat, ezeket képpel fölfelé maguk elé teszik. Ha négyen játszanak, akkor csak kettőt-kettőt kapnak. A megmaradt képkártyákat félretesszük és kiválogatjuk a hozzájuk tartozó puzzle-kártyákat is. Ezeket majd a következő játékban fogjuk használni, és helyettük másokat teszünk félre. Így aztán egymás után valamennyi 1-10-ig terjedő szám sorra kerül a játék folyamán. A puzzle-kártyákat jól összekeverjük, és képpel felfelé szétterítjük az asztalon. Odakészítjük a dobókockát, amelyen három különböző ábra látható: a dobókockára utaló ábra, a számkártyára utaló ábra és az ujjkártyára utaló ábra.

Kezdődjék a játék!

A legfiatalabb játékos kezd. Tegyük fel, hogy kap egy képkártyát három kutyával, egyet hat tigrissel, és egyet hét pandával. Ha most dob a kockával, és a számkártyára utaló jel látható a kockán, akkor kikeresi a kis kártyák közül a hármas, a hatos vagy hetes számkártyát. Ha eltalálta pl. a hármast, akkor a helyére illeszti, és hangosan kiáltja: „Van három kutyám és a hármas számom".
Most a következő játékoson a sor. Dob a kockával, és ha pl. a kezet ábrázoló ábrát dobja, akkor olyan ujjkártyát keres, ami illik az egyik képkártyához. Ha nem sikerül jó kártyát elvennie, akkor vissza kell tennie középre, és a következő játékoson a sor.
Ha egy játékos olyan ábrát dob, amelyből már minden képkártyáján megvan az odaillő darab, akkor sajnos nem volt szerencséje, ebből a körből kimarad, és a következő játékoson a sor.

A játék vége

Az a gyerek nyeri a játékot, aki képkártyáihoz elsőként illeszti hozzá az összes puzzle-kártyát.

A doboz tartalma: 10 tábla, ezen belül: képkártyák, dobókocka-kártyák, számjegykártyák, ujjkártyák, 1 dobókocka ábrákkal

További képek

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő